Who can ignore 1.100 parents?

FacebookTwitterE-mailPrint

Who can ignore 1.100 parents?

Συντάκτης: Παντελής Φύκαρης | politischios.gr | 5 Oκτωβρίου 2018

Με εξώδικό τους ζητούν τη δημιουργία Δομών Εκπαίδευσης Προσφύγων εντός της ΒΙ.ΑΛ. καθώς και ίση μεταχείριση δικαιωμάτων με τους πρόσφυγες και μετανάστες.

Την ίδρυση και λειτουργία Δομών Υποδοχής και Εκπαίδευσης Σχολείων εντός της ΒΙ.ΑΛ. και όχι σε σχολεία της Χίου ζητούν με εξώδικο που κοινοποίησαν στους διευθυντές των σχολείων του νησιού καθώς και στους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης Χίου 1.130 γονείς.

Το εξώδικο και η επιστολή διαμαρτυρίας κοινοποιήθηκε με δικαστικούς επιμελητές και κοινοποιείται στο Υπ. Παιδείας, στο Αυτοτελές Τμήμα Διαχείρισης Συντονισμού και Παρακολούθησης Εκπαίδευσης Προσφύγων, στου Βουλευτές Χίου, στους Στ. Κάρμαντζη και Μ. Βουρνού, στον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, στον πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας καθώς και στην Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Χίου.

Τι αναφέρει το κείμενο των γονέων

Στο εξώδικό τους οι 1.130 γονείς σημειώνουν ότι το δικαίωμα των παιδιών των προσφύγων στην εκπαίδευση όχι μόνο είναι απολύτως σεβαστό αλλά αποτελεί εκτός των άλλων υποχρέωση του κράτους να το κάνει πράξη χωρίς τη συμμετοχή των Μ.Κ.Ο.

«Εμείς, οι κάτοικοι των νησιών αυτών, είμαστε εκείνοι που έχουμε επωμιστεί σχεδόν όλο το βάρος αυτής της κατάστασης, κάτι που δεν φαίνεται όμως να θέλουν να κατανοήσουν σε πρακτικό τουλάχιστον επίπεδο, οι ιθύνοντες.

Είναι όμως ο σχεδιασμός του υπουργείου σωστά μελετημένος σε όλες τις παραμέτρους του και τέτοιος που να λειτουργήσει το εγχείρημα υπέρ όλων των παιδιών;», διερωτούνται και συνεχίζουν:

«Απάντηση δίνει η μέχρι τώρα ασυνέπεια σε όλο το φάσμα διαχείρισης του μεταναστευτικού, η χαώδης απόσταση ανάμεσα στις κατά καιρούς εξαγγελίες και υποσχέσεις και τα αποτελέσματα αυτών, καθώς και η υποχρέωση μας ως γονείς και ως πολίτες , που μας οδηγεί να επισημάνουμε τα κακώς κείμενα τα οποία εντοπίζουμε. Η εξέλιξη και η παγίωση που έχει λάβει το όλο πρόβλημα του προσφυγικού και μεταναστευτικού, μας κατέστησε ορθολογικούς και επιφυλακτικούς». Διαβάστε περισσότερα>>>